mandag 22. november 2010

Nå er visst julen på vei her også

 
Jeg trodde at i nytt hus og med eget syrom at alt skulle bli så enkelt. Jeg startet så optimistisk med et så vidt påbegynt applikert bilde med solsikker. Mens jeg satt og sydde på lukkekanten for hånd, begynte nesen å blø, og dermed fine blodflekker på håndarbeidet. Sunlight visste råd og flekken forsvant, og det gjorde sannelig stoffet også (det vil si, det revnet i sømmen). Så det gikk rett i bosset. Deretter tok jeg fatt på et tovet julehjerte med mønster fra Garnstudio. Under tovingen ser det nesten ut som fargene går over i hverandre, ikke særlig lekkert. Jeg får se om den kommer til å lide samme skjebne som solsikkene. Jeg satser på at det er bare begynner(u)flaks.

Ellers så begynner vi å komme i havn med innflyttingen. Fremdeles bilder som står på gulvet, og mine planer for videre oppussing begynner å ta form. Jeg trenger bare å overtale min bedre halvdel. Etter 17 år sammen kan jeg vel knepere. Det får kommer etterhvert. Jeg skal også prøve å være litt flittigere på bloggen. 

1 kommentar: