tirsdag 1. februar 2011

Bretting av melkekartonger

Egentlig skulle jeg bare vise disse nydelige blomstene, men da jeg stod ved kjøkkenbenken og danderte dem til, så jeg alle de tomme melkekartongene som ventet på å bli brettet. Jeg har alltid vært flink å brette, men etter at skrukorken har gjordt sitt inntog, er det bare blitt tull. 
Til å begynne med rev jeg av toppen hvor korken satt, men er det sånn det skal være? Ideer på hvordan man lett kan putte disse idiotiske skrukorkene oppi taes i mot med takk!

1 kommentar:

  1. Jeg er også mektig irritert på disse skrukorkene, men den økologiske har fortsatt den gamle gode kartongen så vi foretrekker den både fordi den er økologisk og fordi den ikke har skrukork. Men det hender det kommer skrukorkkartonger i hus også men da river jeg av korkene etter skylling og kaster dem i plastresirkuleringssekken.

    SvarSlett