fredag 7. mai 2010

Drømmer

Jeg drømmer om nytt hus, og det har jeg gjordt noen år nå. Jeg er så fornøyd med området vi bor på, så jeg har ikke lyst å flytte langt vekk. MEN det hadde vært så greit med noe større, med eget syrom og skylight, walk-in-clostet, stor hage, TV-stue og stort kjøkken. En av årsakene til at det ikke har blitt noe nytt hus, er at det er alltid en del halvveis ferdige oppussningsprosjekt i vårt nåværende hjem, og jeg blir helt stresset om alt skulle bli ferdig på 1-2-3 for å få det solgt. må jeg ta skjeen i en annen hånd, og bli ferdig med alt som må gjøres, og når drømmehuset selges står vi klar. Jeg har laget en liste over alt som må gjøres, og det er bare til å arbeide seg nedover. I mellomtiden er det lov til å drømme. På sidene til BHG er det fine amerikanske hjem, akkurat som jeg ønsker meg.

2 kommentarer:

  1. Ja, dette var litt av et drømme hus! Kjempe fint! Håper drømmen snart blir virkelighet :-) Klem

    SvarSlett
  2. Surfet også innom endel amerikanske hus før vi bygde..selvom det ikke ble slik, fikk jeg mye inspirasjon! Elsker stilen der borte, spennende om dere får til å bygge noe sånt!

    SvarSlett