søndag 30. mai 2010

Stresset

Det har vært så mye å gjøre for tiden på jobben. Alle fridagene som nesten må jobbes inn igjen fordi resten av verden ikke har like mange fridager. Jobbing til sent på kveld hver eneste helg. Vanligvis bruker jeg håndarbeid til å stresse ned etter endt arbeidsdag, og det fungerer helt perfekt. Tankene flyr avgårde og hodet tømmes. Men når jeg ikke har hatt tid til å drive med håndarbeid, blir jeg ekstra stresset. Jakken som jeg holdt på med til min datter mistet jeg helt lysten på, jeg så liksom ikke noen ende på den. Jeg trengte derfor noe fort og enkelt, som jeg kunne ta innimellom slagene. Det ble to tovete strikkeunderlag og et par dukkestrømper. Heldigivs har jeg klart å prioritere søndagsturer med familien, og har virkelig fått blod på tann når det gjelder turorientering. For de som sliter med å få ungene med på tur, kan det virkelig anbefales. I Bergens-området er det ihvertfall 9 områder hvor det er utlagt poster, og kart kan kjøpes i Bergen Turlag.
Jeg har sett at det er flere som er inne på bloggen min, og det gjør meg kjempeglad. Og jeg er en takknemlig, men dog noe passiv leser av mange flotte blogger. Jeg skal prøve å være mer aktiv bare ting for roet seg litt på jobben (jeg ser lys i tunnelen). Jeg har hundrevis av oppussingsprosjekt i hodet, og kanskje kommer de her etterhvert. Jeg blir veldig inspirert av alt jeg leser i bloggverden. Takk for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar