torsdag 27. januar 2011

Hemmeligheten i tårnet

Det var kanskje et litt sårt innlegg (og takk for hyggelig kommentar Cosmos). For å sette ting litt i perspektiv, så er jeg så redd for å få avslag når jeg for eksempel inviterer til selskap at jeg rett og slett lar være. For om noen sier nei, så er jo problemet meg (ihvertfall i mitt hode) enn at ikke kunne... Så kan jo man si seg at man ikke skal bry seg om hva folk mener. Det prøver jeg å si meg, og da blir det mer som jeg trenger ikke hjelp av noen, jeg kan greie meg selv. Kanskje jeg en gang forteller hva som startet denne tankerekken. 

Uansett, siden som liten lesehest har jeg alltid vært så fascinert av frøkna under. Spesielt de eldste bøkene er så utrolig politisk ukorrekte. Jeg satte meg det målet at jeg skulle få tak i hele den gamle serien, 1-90. Nå mangler jeg bare en!

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar