onsdag 16. mars 2011

Bøker til en billig penge

Jeg har gått noen dager å drømt om kokeboken til Hummingbird Bakery og Leila Lindholm. Jeg sjekket prisen på Amazon, og tenk jeg fikk begge bøkene pluss en paperback til mindre enn det den ene boken koster i bokhandelen. Da er porto inkludert. Nå sant skal sies, så sammenligner jeg den engelske versjonen hos Amazon, med den oversatte versjonen. 

Jeg må nok innrømme jeg er storkunde hos Amazon og andre internett-butikker. Revol er fransk porselen, utrolig artige, kanskje mest kjent for de 'krøllede plastkoppene' i porselen. Disse småskålene ventet på meg på posten idag. Tenker at neste sushi-middag blir en fest!

Ellers så prøvde jeg meg på cupcakes fra Hummingbird Bakery, men de ble ikke særlig vellykket. Det vil si, de vokste ikke noe særlig. De gjorde det selvfølgelig litt, men ikke så mye jeg hadde tenkt meg. Jeg hadde innbilt meg noen som vokst pent over kanten på muffinsformen, slike vi ser i butikkene. Noen ideer om hvor det gikk galt? Forslag mottaes med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar