tirsdag 15. mars 2011

Polenta kvadrater

Egentlig tenkte jeg et lenger innlegg om hvor hektisk hverdagen er, ihvertfall når Onkel Grønn er på reise og det er to barn som skal følges opp på alle måter. Jeg var litt stolt der jeg jonglerte med jobbing og lekselesing. Når man jobber med folk i forskjellige tidssoner, blir det gjerne slik, selv når man tross alt har vært 8 timer på jobben. Så var det å hente eldstemann på trening, mens yngstemann gjorde seg klar for sin trening (alle lekser var ferdig). Hjem å bytte unge... De er heldigvis blitt så store at noen timer alene hjemme går greit.

MEN jeg innser jo at de fleste i dag har det like travelt som meg, så det er ikke verre for meg enn for andre. Jeg har da tross alt bare to barn. 

Hjemme igjen fra trening ble det middag, og seng for minstemann. Jeg burde gjøre ferdig uttesting av oppskriften jeg startet i går, og da ble det med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar