torsdag 7. april 2011

O arbeidslyst kom til meg

Jeg føler meg stort sett som bildet over. Greit nok at jeg sliter med en vond hals og ekstremt mye å gjøre på jobben, men det er så mye jeg skulle ha gjordt i det nye huset vårt, både inne og ute. Jeg skrøt på meg oppussing av J's rom, men bortsett fra den ene listen som jeg tok ned, er det ingenting som er gjordt. Problemet ligger litt i noen bjelker som må kles inn, og siden det er skrå tak blir det noen vinkler og slikt. Så egentlig skulle jeg gjerne hatt en snekker på besøk. Det er mye styr med det også. Så var det hagen som ligger der og bare venter på å bli gravd i. Og jeg som har så mange planer for den.

Nei, ta deg sammen!

1 kommentar:

  1. Det er ikke alltid det bare er til å ta seg sammen. Håper energien din kommer seg! :)

    SvarSlett